klik sini

Saturday, December 8, 2012

Friends never be apart ^__^

Fuhh! *lap habuk *
ASSALAMUALAIKUM ^^ 

Dah lama sgt tak post entry dkt blog ni kan .. okay dah bole dikategorikan blog ter-usang L.O.L
act sebenarnye nk updates pasal sepanjang cuti sekolah ni .. even cuti belum habis lagi .. tapi tetap nk jugak update .. sebab cuti kali yang paling AWESOME ! keje aku keluar je .. yelah budak duduk dkt asrama mmg mcm tu .. kene kurung dekat hostel je .. HAHA .. dari duit aku berkepok .. sampai dah nipis .. bukan nipis lagi .. boleh dikatakan muflis lah jugak .. NON-HADO $$$$ right now! .. tapi aku tak kesah pun .. janji aku dapat kepuasan yg memang betul-betul kepuasan .. aku tak kesah pun sebenarnye.. tapi banyak kali kitorang keluar .. yang kali ni lah yg paling super-AWESOME .. yang first sekali masa kitorang pergi Restoran SAMSI .. asalnye AQILAH ajak kitorng makan dekat situ sebab dia kata nanti dia dari Senai dia lapar .. so dia nk makan .. so awal-awal lagi sebelum dia gerak dari Senai dia dah DM dkt Twitter aku,Haliza dgn Azizul .. Azizul pun ajk Asyraf dgn Faliq .. so dorang pun Green Light On je .. Malam tu tepat pukul 8.30 p.m semua dah ada dkt sana kecuali Aqilah je .. dia jauhkan so kitorang maafkan je ;D first act semua biasa-biasa je .. yelah dah lama tak jumpa kan semua macam awkward lah sikit .. tapi dah lama-lama semua masuk air .. macam-macam cerita yg keluar HAHA part ni yg paling best memang kalau boleh nk pecah perut ketawa dgn masing-masing muka merah ..balik rumah pukul 11.30 p.m nk dkt 3 jam kitorng dkt situ .. kitorng makan memang lambat semua nya .. makan sampai 3jam xD yang ni memang super awesome ..

 tapi lagi to the max super-awesome masa hari Jumaat lepas 7/12/12 the best moment ever! walaupun kitorang setakat pergi Today's and Tesco yg tak berapa tapak dari rumah tapi tetap Heaven! No Movie No Shopping Mall okay je .. jgn pandang rendah lah dgn tempat tu .. act macam-macam ada sebenarnya .. tapi kene lah pandai gunakan .. kitorng main Hockey Air lagi ahh .. budak-budak kecik pulak yg tengok kitorg main .. okay nk cerita satu je ni .. kitorang memang tak pernah langsung amek gambar dalam kotak pink tu .. so masing-masing mcm interest je .. apa lagi try je lah kan .. itu lah first time and best moment ever and ever ! bila gamba tu dah siap semua senyum je .. memang cantik giler gambar tu .. memang  best giler .. then kan kitorng ada beli gelang sama corak aku,haliza,aqilah memang cantik gelang tu .. memang naiiss leww!

itu sahaja dari saya .. ASSALAMUALAIKUM ^^












Kami Buddyz Tak Kan Terpisah!










No comments:

Post a Comment