klik sini

Sunday, January 27, 2013

Thanks korang !

Assalamualaikum .. hye apa khabar? sihat ? Alhamdulillah .. okay straight to the point je yeww .. hari Jumaat lepas, bersamaan 25 Januari 2013 merupakan hari yang paling kejam yang pernah aku rasa lah buat masa ni .. haissh .. okay intro *eheemm* ceritanya bermula disini .. setiba aku di.. okay takyah nak skempos sangat lah nisa >< okay dia macam ni 25 Jan tu is my birthday .. so dorang ni ada buat kongsi gelap la maybe .. merancang yang bukan-bukan untuk aku .. okay gua okayyy je ehh korang *errgh*

okay starting from first Agenda yang aku hadap masa malam pukul 12.00 .. yang diketuai oleh Kak Nani a.k.a Orang tue ,fatnin,angah,syasyah,zaza,mama'O',as,and beberapa ahli Dorm Orkidoo yg terlibat ..hayellah..pegi tandas ramai-ramai macam rombongan cik Kiah .. lepas tu konon buat alasan ''ayong..kak nani jatuh dekat bilik air!!'' okay aku ni yang pentol pun percaya .. dah pegi-pegi masuk hurm memang kene simbah dengan air Dynamo , shampoo , ubat gigi .. perhh memang heaven sungguh lah yee .. memang gua masuk dorm mengigil ..lepas tu baru kak jia,kak nasya,kak akidah sampai .. sorry , korang terlambat beberapa saat .. hehe .. then malam tu jugak dapat hadiah dari umi and farhana dorang datang dorm bagi coslowe ,teriyakki and biskut tiger .. thanks korang!

now Agenda kedua pula .. semasa aku di Dewan Makan .. dah lah aku lambat masuk DM tu .. masuk-masuk semua bising..''harini birthday ayong!!'' okay .. thanks lah shera .. sebab kau satu DM kecoh >.<
lepas dah amek makanan aku terus duduk .. nak makan tetiba masing-masing bagi mangkuk and cawan .. yessss!! memang berterima kasih sesangat kepada mereka yang berbuat demikian *grrrrrh!*okay part tu gua okay lagi lah .. cool je lagi .. yang tak cool bila as cuba nak suapkan aku pisang kononnya hadiah birthday,,kononnya lah .. tapi dia bukan bagi aku makan sebenarnya ,, dia ada agenda lain ,, dia tenyeh pisang dekat muka aku .. perh gua dah comel-comel nak pegi sekolah .. tetiba dapat facial pisang ,, terima kasih lah as and the geng >< gua dapat tiup lilin pisang .. pun boleh ^.^ thanks jugak dekat ibu DM sebab tolong aku kemas meja ..

Agenda yang ketiga ni memang aku tak puas hati .. time dekat kelas ,baru habis P&P zakirah ajak pegi tandas .. yang aku pelik .. kenapa dia tak nak pegi tandas yang dekat dengan kelas JK tu..nak jugak pegi tandas asrama .. okay alasan yang munasaba lah jugak katanya air kat sana kecil .. katanya lahh .. gua pun pegi je lah kan .. balik dari tandas OTW balik pegi kelas .. gua pun masuklah dengan senang hatinya .. dah duduk dekat kerusi ni .. dalam hati *taulah nak balik kampung , takyah lah nak nyanyi lagu balik kampung bagai * budak-budak ni memang propa lah seyhh! okay bole sign contract berlakon ;D memang time tu tak rasa pun dorng nak buat mcm tu .. dorang baling tepung ,glitter,oat , nestum , maybe .. haisshh memang time tu #SENTAP lah aku..dah lah petang tu nak pakai seluar slack dengan tudung hitam tu balik .. nasib baik ada spare..okay yang paling best aku balik dorm dalam keadaan seperti Zombi .. semua putih mcm tepung gomak .. malu aku .. budak tahun 1 tengok aku .. okay ini sangat membengangkan saya ..

Actually Agenda yang keempat ni ada bersangkut paut dengan yang ketiga ni jugak .. okay dalang dia adalah orang yang sama iaitu Kak Nani .. Thanks lah ehh kak *siaplah nanti hehe* aku masuk bilik air dorang boleh tuang Dynamo dekat aku .. weyhh daripada korang bazirkan dynamo tu tuang dekat aku . baik korang bagi aku basuh baju aku yang kene tepung tu dengan dynamo tu !! . banyak-banyak agenda yang ni lah yang paling kwang hajo sekali .. okay Lubis gua ingat lu yang banyak simbah gua .. no problemo .. coming soon .. kayy! HAHAxD

lastly .. dorang plan nak pegi makan dekat Larkin .. gua apa lagi .. memang ikut lah ..kebetulan pak cik Lan nak keluar apa lagi kitorang pun naik lah van .. yang pegi 10 orang, aku ,angah,amsyah,dina,wan,anim,mama'O',papa t-rex,umi,fiza .. okay dekat situ kami dah save 50 sen hehe ,, thanks cik Lan ..kitorang semua decide nak pegi KFC .. okay On .. okay aku rasa time dekat sana orang semua tengok kitorang kot .. bising gile .. layan kerenah papa t-rex yang tak habis-habis dengan ''papa rasa seronoknya hari ni!'' HAHA padahal masa tu dia yang taknak pegi ..

memang hari tu hari yang paling Awesome sekali .. and aku nak ucapkan TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT sebab korang celebrate birthday aku .. aku tak akan lupa sampai bila-bila..sekali lagi thanks sangat-sangat..

much love ,
Hanisah Abdul Wahid

4 comments:

  1. Very nice article and straight to the point. I am not sure if this is really the best place to ask but do you folks have any thoughts on where to get some professional writers? Thanks in advance..
    Pinoy Channel| Pinoy Tambayan| Pinoy Tv| Pinoy Tv Replay| Pinoy Ako| Pinoy Lambingan| Pinoy Teleserye| Zee tv

    ReplyDelete
  2. Without a TV show, foreign Filipinos can watch online shows on Pinoy Tv for free at flexible times.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete